2011. május 29., vasárnap

Női fatalpú utcai arany színű papucs, 39-es - Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Sabatini cipőboltban vettem magamnak, de sajnos egy kicsit a hossz nekem rövid. Hosszúnadrágban próbáltam ezért nem volt a boltban ez feltűnő, de rövidebb nadrággal, ahol az egész láb látszik egyértelműen nem az én méretem. El lehetne hordani, mert nyílván nem szorít, de esztétikailag zavaró, amit leírtam.
Sajnos a boltban nem vettem észre, h. az egyik páron kettő, másikon egy kövecske hiányzik, véleményem szerint rövidáru boltban ilyet kapni, lehet pótolni, de ahogy írtam is a boltban ez fel se tűnt, csak most fotózás közben. lábon nem zavaró, nem hinném, h. bárki kiszúrná.
Belső talphossz: 25, 5cm.



Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Az aukció vége: 2011-06-16 09:10
. Női fatalpú utcai arany színű papucs, 39-es - Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Fontos